POLITIKA POVRATKA I USLOVI GARANCIJE

Politika otkazivanja narudžbine



Ako želite da otkažete narudžbinu, morate nas kontaktirati u roku od 24 sata od trenutka naručivanja (pod uslovom da narudžbina nije otpremljena i/ili poslata na dostavu) putem jednog od dole navedenih kanala:

E-pošta: [email protected]

Posetite web stranicu: www.askona.rs


Ako proizvod pripada pojedinačnoj (personalizovanoj) narudžbini, otkazivanje narudžbine se može odbiti.

Nastojaćemo osigurati da se povrat novčanih sredstava vrši bez neopravdanog odlaganja i u svakom slučaju u roku od 14 dana od dana prijema vašeg zahteva za vraćanje proizvoda i nakon što proizvod primimo nazad.


Treba napomenuti da će način povraćaja kupovne cene biti isti kao onaj koji ste koristili pri početnoj transakciji. Ako želite da vratite ili zamijenite proizvod, možete nas kontaktirati preko telefona: +381 636 600 75 ili e-pošte: [email protected].


Možete da vratite nove, ne otvorene (iz zdravstvenih/higijenskih razloga i u odgovarajućim slučajevima) i neoštećene proizvode, podvrgnute ekspertizi i proveri od strane našeg tehničkog odela, u roku od 14 dana od dana isporuke proizvoda Vama ili Vašem zastupniku radi zamene ili povrata novca.


Za dušeke, rok povrata [u slučaju zamene] se produžava na 30 dana od dana isporuke robe Vama ili Vašem zastupniku. Napominjemo da rok za povrat ističe 14 dana od dana isporuke i važi samo ako se dušek koristi sa zaštitnom presvlakom kupljenom u kompaniji Askona, što osigurava potpunu očuvanost dušeka od prljavština i curenja.


U slučaju povraćaja i pri poštovanju uslova povraćaja, dobićete puni povraćaj kupovne cene, uključujući troškove dostave, ako je ista primenjiva, za proizvode kupljene preko naše online prodavnice Askona www.askona.rs (pod uslovom da će Askona vratiti iznos koji se odnosi samo na standardnu dostavu, čak i ako ste platili pri početnoj transakciji posebnu (na primer, ubrzanu i/ili zaštićenu) dostavu, ali sa izuzetkom troškova bilo kojih usluga, ako su bile pružene i ako je to primenjivo.

Takođe možete popuniti i poslati obrazac za povraćaj na našem službenom sajtu www.askona.rs. Za poštovanje roka za povraćaj (odbijanje) dovoljno je poslati zahtev pre isteka roka za povraćaj.

Za povraćaj ili zamenu proizvoda možete posetiti lokalnu prodavnicu Askona u kojoj je proizvod kupljen, inače mi organizujemo preuzimanje proizvoda od vas ILI možete poslati proizvod nazad ili ga predati našoj povezanoj kompaniji za dostavu najkasnije 14 dana od dana kada ste nas obavestili o svom zahtevu za povraćaj. U ovom slučaju će vam biti naplaćeni direktni troškovi dostave.

Povraćaj proizvoda odgovarajućeg kvaliteta moguć je ako su sačuvani njegov izgled (ambalaža), potrošačka svojstva, kao i dokument koji potvrđuje činjenicu i uslove kupovine navedenog proizvoda. Kupac nije u pravu da odbije proizvod odgovarajućeg kvaliteta koji ima individualno određena svojstva, ako se navedeni proizvod može koristiti isključivo Kupcem koji ga siče (uključujući nestandardnih (na zahtev Kupca) dimenzija, tkanine i sl. ). Prilikom kupovine kreveta, krevet se izrađuje po individualnoj narudžbi Kupca (tkanina, dodaci (ako ih ima) su roba sa individualno određenim svojstvima. Obratite pažnju da je za sve povraćaje potreban dokaz kupovine. Obavezujemo se platiti troškove dostave proizvoda ako je do povraćaja došlo zbog defekta proizvoda u skladu s našom garantnom politikom. Svi vraćeni proizvodi podležu ekspertizi i proveri od strane našeg tehničkog odeljenja. Ako proizvod ima bilo kakve defekte ili oštećenja uzrokovana krivicom klijenta, ili proizvod na drugi način ne odgovara našoj politici zamene i povraćaja, povraćaj ili zamena će biti odbijeni.


Obratite pažnju da Askona ne vrši povraćaj sledećih kategorija proizvoda:

- proizvode čija cena zavisi od fluktuacija na finansijskom tržištu, koje mi ne možemo kontrolisati i koji se mogu dogoditi tokom perioda povraćaja;

- proizvodi izrađeni prema tehničkim uslovima potrošača ili po individualnoj narudžbi;

- proizvodi koji se brzo mogu pokvariti ili čiji je rok trajanja istekao;

- zapečaćeni proizvodi koji se ne mogu vratiti iz zdravstvenih ili higijenskih razloga i koji su bili otvoreni nakon isporuke;

- proizvodi koji su nakon isporuke, u skladu sa svom prirodom, neraskidivo pomešani sa drugim proizvodima;



Politika isporuke


Vaša narudžbina može biti isporučena unutar Republike Kipar po našoj kurirskoj kompaniji.

Ukoliko je proizvod na zalihama, narudžbina će biti isporučena u roku od 5-7 radnih dana. Ukoliko proizvod nije na zalihama i potrebno ga je naručiti na fabrici Askona (ili u slučaju izrade proizvoda po individualnoj narudžbi), isporuka se može izvršiti u roku od 90 radnih dana, uz prethodni dogovor. Bilo koje dodatne usluge, kao što je podizanje teškog nameštaja pomoću dodatne opreme, kao i druge usluge koje nisu uključene u navedeni trošak dostave, biće vam pružene uz doplatu, osim ako drugačije nije predviđeno akcijom, reklamom ili ugovorom s kompanijom Askona. Prilikom prijema proizvoda potrebno je proveriti njegov izgled, broj komponenti uključenih u proizvod, te odsustvo mehaničkih oštećenja.

Ukoliko se otkriju nedostaci ili oštećenja proizvoda, potrebno je nas kontaktirati što je prije moguće na sledeći broj telefona: +381 636 600 75

E-pošta: [email protected]

Posetite sajt: www.askona.rs


Nakon što je proizvod primljen, odgovornost kompanije Askona je ograničena u meri dozvoljenoj važećim potrošačkim zakonodavstvom. Isporuku vrši naše odeljenje dostave ili povezana s njim kompanija. O tačnom datumu i vremenu isporuke bićete unapred obavešteni kada proizvod bude spreman za isporuku. Pored toga, možete preuzeti proizvod na skladištu Askona ili u jednoj od prodavnica Askona na Kipru ILI u prodavnici Askona u kojoj ste napravili narudžbinu. U tom slučaju, Askona ne snosi odgovornost za bilo kakve gubitke i/ili oštećenja nanesene proizvodima od strane Klijenta tokom transporta nakon prijema sa skladišta Askona ili prodavnice. Način isporuke se unapred dogovara s Klijentom pre naručivanja.


Za više informacija o pravilima isporuke, kontaktirajte nas telefonom:

Telefon: +381 636 600 75;

ili e-mail: [email protected].



Politika plaćanja


Ukoliko proizvod neće biti primljen u trenutku naručivanja, Klijent mora platiti najmanje 40% ukupne cene narudžbine u trenutku naručivanja. Preostalih 60% od ukupne cene narudžbine Klijent mora platiti [najmanje [3] radna dana pre] ILI [pre ili tokom] prijema proizvoda.

- Plaćanje se može izvršiti na bilo koji udoban način koristeći sledeće dostupne opcije plaćanja:

- U prodavnicama Askona, gde su moguće sledeće opcije plaćanja: gotovinom, karticom ili čekom;

- Online plaćanje putem sajta www.askona.rs, prateći navedena tamo uputstva za plaćanje;

- bankovnim transferom na sledeći bankovni račun: Banka: ALTA banka a.d. Beograd, Bulevar Zorana Dindica 121, Novi Beograd, 190000000008691090


U slučaju bankovnog transfera, kao referencu morate koristiti detalje broja narudžbine

Trenutkom plaćanja se računa datum pristizanja novčanih sredstava na račun Dealrose Limited na bilo koji od gore navedenih načina. Isporuka proizvoda se vrši pod uslovom toga da je kompanija Dealrose Limited primila punu uplatu cene proizvoda.

* Dodatno uz gore navedenu Politiku, potrošačima se pruže sva zakonska prava predviđena važećim zakonima i propisima.

** Zadržavamo pravo izmene ili ažuriranja naše politike.

O svim takvim promenama ćemo informisati na službenim nalozima Askone u društvenim mrežama, na web stranici, u prodavnicama i/ili u službenim dokumentima.



Uslovi garancije


Za sve proizvode kupljene preko online prodavnice Askona na službenoj web stranici www.askona.rs ili u prodavnicama Askona na Kipru se primenjuje garancija od najmanje dve godine u skladu sa dole navedenim.

Na proizvode Askona se primenjuje propisana zakonom garancija od 2 (dve) godine od datuma isporuke u skladu sa važećim zakonodavstvom i potrošaču se pruže sva utvrđena zakonom prava u skladu sa zakonodavstvom Republike Kipar.

Pored prava potrošača predviđenih važećim zakonodavstvom, Askona nudi proširenu eksploataciju proizvođačem određenih kategorija proizvoda, koje su navedene u nastavku.

Garantni rok za dodatke (naddušeke, jastuke, presvlake, jorgane, posteljinu, itd.)


Garantni rok se ne primenjuje na proizvode oštećene zbog:

- kršenja od strane Kupca pravila eksploatacije i/ili preporuka za za njegu proizvoda,

- korišćenja proizvoda u svrhe koje nisu namenjene,

- radnja naciljanih na oštećenje ili uništenje proizvoda, radnja više sile,

Kao i na proizvode koji imaju mehanička oštećenja, tragove samostalne popravke ili promene konstrukcije.

Garancija je važeća i se primenjuje na sve proizvode kupljene i korišćene na području Republike Kipar.


Garancija je važeća pod uslovom da se proizvodi koriste po nameni, u skladu s uputstvima/priručnicima koji su priloženi uz svaki proizvod, kao i u skladu s uputstvima za održavanje i popravku (uputstva za upotrebu su navedena na ambalaži proizvoda i/ili položena u ambalažu). Proizvod mora biti čist, bez vidljivih tragova fleka ili prljavštine. Proizvod ne sme da ima tragova samostalne popravke ili samostalne zamene, kao ni promena u njegovoj konstrukcii. Garancija se ne primenjuje na prirodno habanje materijala uzrokovano normalnom eksploatacijom proizvoda, oštećenja u obliku ogrebotina, posekotina, rasparenih šavova, fleka i prljavština na površini proizvoda, oštećenja ukrasnih elemenata ili rajsferšlusa proizvoda kao i bilo koje druge nesrećne slučajeve. Garancija se ne primenjuje na proizvode koji se koriste u komercijalne svrhe osim ako nije drugačije posebno dogovoreno. Osim toga, za svrhe garancije, neophodno je čuvati dokaze o identifikaciji proizvoda, kao što je potvrda o kupovini (na primer, faktura ili račun), etikete proizvoda (uključujući instrukcije za eksploataciju) i garantni list.


VAŽNA NAPOMENA: Etikete proizvoda sadrže potrebne informacije o broju i bar kodu svakog proizvoda, što omogućava Askoni da identifikuje proizvod, karakteristike proizvoda, naziv, veličinu itd. za svrhe garancije. Klijent je dužan da čuva etiketu (oznaku) tokom čitavog garantnog roka.

Ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni proizvodom Askona ili želite da dobijete bilo koju drugu informaciju o našoj garancijskoj politici, možete nas kontaktirati na adresu:


Garancijske žalbe se mogu podneti popunjavanjem odgovarajućeg obrasca garancijskog zahteva na mestu kupovine (odgovarajuća Askona prodavnica na Kipru) ili preko e-pošte [email protected].

Garancijske žalbe moraju biti praćeni potvrdom o kupovini sa svim potrebnim podacima i dokumentima obezbeđenim pri kupovini proizvoda (tj. službena faktura, šifra proizvoda i garantni list (ako postoji)), kao i dokazima (npr. fotografije i video snimci, ako je potrebno) defekta. U nedostatku gore navedenih dokumenata, kompanija Askona neće razmatrati garancijske zahteve. Askona će proveriti da li se garancija primenjuje na proizvod. Ako Askona otkrije defekt proizvoda, Askona će osigurati otklanjanje defekta. Ako je moguće,biće izvršena besplatna popravka ili zamena proizvoda na identičan (iste marke i modela). U slučaju odsustva kod kompanije Askona identičnih proizvoda (prestanak proizvodnje ovog proizvoda ili nedostatak na skladištu kompanije Askona), kompanija Askona može, ako je moguće, besplatno zameniti proizvod drugim sličnim (možda, druge marke i modela). Ako, po mišljenju Askone, popravka ili zamena proizvoda nije moguća ili bi zahtevala nesrazmerne troškove, za otklanjanje nedostatka biće ponuđeni drugi sredstva zaštite. U tom smislu, Askona priznaje sva prava potrošača predviđena važećim zakonodavstvom.


U svim slučajevima kada se na proizvod ne primenjuje garancija, trošak popravke i dostave do prodavnice Askona na Kipru i nazad biće na trošku Klijenta.

Po garanciji, dušek se može zameniti samo jednom (ako je kupljen i korišćen samo sa zaštitnom presvlakom naše kompanije).



Produženje roka eksploatacije

U nastavku Askona navodi primenjive uslove produženog roka eksploatacije za sledeće proizvode.


Sofe i fotelje


Produženi rok eksploatacije svih sofa i fotelja je 10 (deset) godina od dana isporuke istih Kupcu ili predstavniku Kupca. Ovaj rok eksploatacije se primenjuje na defekte materijala, komponente i/ili proizvodne defekte sofa i fotelja.


Za proizvodne defekte se ne računaju sledeće:

- Promene u komponentama sofe i/ili fotelje ili u tehnologiji njihove proizvodnje koje je izvršio proizvođač u sklopu unapređenja proizvoda, a koje ne utiču na svojstva proizvoda;

- Prirodan miris materijala izrade, koji je karakteristika novog proizvoda,

- Neznatne razlike u dimenzijama od uzorka predstavljenog u tržnom centru, u okviru prihvatljivih industrijskih/tehničkih standarda;

- Manje razlike u nijansama, teksturama ili tonovima materijala za tapaciranja kompleta proizvoda ili samog proizvoda od prethodno predstavljenih uzoraka.


Garancija se obezbeđuje pod uslovom potpunog poštovanja svih sledećih uslova:

.Garancija se primenjuje na proizvod pri poštovanju ovih garancijskih obaveza, očuvanju originalnih etiketa, kao i dokumenata koji potvrđuju činjenicu kupovine;

i.Poštovanje zahteva po upotrebi i negi proizvoda navedenih u preporukama za prijem robe;

ii.Proizvod mora biti čist, bez vidljivih tragova fleka ili prljavštine.


Ne dirajući instrukcije i uputstva sadržana u priručnicima za svaku sofu i fotelju, proširena garancija Askona se primenjuje na sofe [i fotelje] koje:

.nemaju mehaničkih oštećenja, znakova samostalne popravke ili samostalne zamene njihovih delova/komponenti, kao ni promene u konstrukciji;

i. nisu bili predstavljeni kao izložbeni uzorak;

ii.se koriste po nameni (tj. sofe za sedenje i ležanje);

iii. sofa [i/ili fotelja] je bila korišćena sa posebno dizajniranim za nju jastucima koji su isporučeni zajedno sa sofom [i/ili foteljom] i nije bila korišćena bez jastuka.


Gore navedena proširena garancija se ne primenjuje na:

.prirodno habanje materijala uzrokovano normalnom upotrebom proizvoda, uključujući trošenje ili opadanje gornjeg sloja eko kože, pohabanosti na tapacirungu i/ili presvlakama;

i. Oštećenja tkanine proizvoda: ogrebotine, posekotine, fleke i prljavština, tragovi čišćenja;

ii. prirodno ulegnuće mekanih slojeva proizvoda koje nastaje kao rezultat redovnog korišćenja;

iii. ukrasni elementi proizvoda, dodaci i elementi obloge;

iv. Sofe koje su korištene u komercijalne svrhe bez dozvole za to.



Transformabilna podesiva osnova Ergomotion


Produženi rok eksploatacije transformabilnih podesivih osnova Ergomotion je 10 (deset) godina od dana prenosa Kupcu ili predstavniku Kupca.

Rok eksploatacije vredi u slučaju pronalaženja defekata materijala ili proizvodnih grešaka transformabilne podesive osnove "Ergomotion".

Rok eksploatacije izložbenih primeraka transformabilnih podesivih osnova "Ergomotion" ograničen je na 24 meseca od dana isporuke.


Eksploatacija se vrši pri potpunom poštovanju svih dole navedenih uslova:

i. Garancija se primenjuje na proizvod pod uslovom očuvanja etikete (serijskog broja na okviru osnove), uputstva za upotrebu i garantnog lista (položenog u kutiju sa osnovom), kao i dokumenata koji potvrđuju kupovinu;

Poštovanje zahteva za korištenje i njegu proizvoda navedenih u instrukciji za eksploataciju (položenoj u kutiju sa osnovom);

Garantni servis se primenjuje na proizvod koji nema mehaničkih oštećenja ili znakova samostalne popravke.

ii. Korišćenje proizvoda po nameni.

Bez uticaja na instrukcije i uputstva u priručnicima za eksploataciju transformabilne podesive osnove "Ergomotion", garancija Askona primenjuje na :

transformabilne podesive osnove "Ergomotion" kojie imaju oštećenja nastale kao rezultat karišćenja transformabilne osnove ne po nameni ili kao rezultat nepoštovanja instrukcije za eksploataciju;

na transformabilne podesive osnove "Ergomotion" koje imaju oštećenja nastala kao rezultat popravke ili zamene delova/komponenti transformabilne osnove od strane lica koja za to nemaju ovlašćenja;

Zabranjeno je praviti promene transformabilnu podesivu osnovu "Ergomotion";

iii. tokom konsultativnih saveta ovlašćenih servisa (servisnih centara);

pri nepoštovanju preporuka za ograničenja težine navedenih u uputstvu za eksploataciju;

prilikom nanošenja štete nastale kao rezultat nezakonitih radnji usmerenih na uništavanje ili oštećenje transformabilne podesive osnove "Ergomotion", i/ili prirodnih katastrofa.

Transformabilnu podesivu osnovu "Ergomotion" treba koristiti samo s dušecima posebno namenenim za upotrebu sa transformabilnim osnovama.

Vek trajanja transformabilne podesive osnove "Ergomotion" je 10 godina. Proizvod ne sadrži supstance opasne po zdravlje ljudi i životne sredine. Na kraju veka trajanja može se odložiti kao kućni otpad.



Kreveti i uzglavlja


Vek trajanja svih kreveta i uzglavlja je 10 (deset) godina od dana isporuke Kupcu ili predstavniku Kupca, osim za modele: Marta, Monika, [Pronto Plus,] Kassandra, Kristiano, Domeniko, Maja, [Erika/Erik], [Anita] , na koje se primenjuje garancija na period od 24 meseca od dana isporuke Kupcu ili predstavniku Kupca.

Produženi period pregleda vredi u slučaju pronalaženja defekata materijala i/ili proizvodnih grešaka kreveta i uzglavlja.


Pruženi produženi garantni rok se ostvari pod uslovom potpunog poštovanja svih sledećih uslova:

i. Produženi rok provere se primenjuje na proizvodne greške vezane sa uzglavljem, naslonom, bočne stranice i nogare kreveta;

ii. Produženi rok proučavanja primenjuje se na proizvode samo pod uslovom da su sačuvane originalne etikete (2 komada: na donjoj strani naslona i na centralnoj strani) i pasoš proizvoda (u pakovanju s dokumentacijom i instrukcijom za montažu, obično položenom u komplet isporuke). paket sa delovima naslona/uzglavlja kreveta);

Proizvod mora da bude u originalnom stanju, bez vidljivih fleka ili prljavština;

iii. Prošireni period pregleda se primenjuje na krevet/uzglavlje pod uslovom da nema mehaničkih oštećenja i/ili znakova samostalne popravke;

Proizvod nije bio izložen kao izložbeni uzorak;

Proizvod treba koristiti uz zid ili drugu vertikalnu potporu u skladu s instrukcijama i uputima sadržanim u priručniku;

Proizvod treba koristiti za predviđenu namjenu (tj. krevet za ležanje).


Ne dirajući instrukcije i preporuke u priručnicima za proizvode, produženi period proučavanja se ne primenjuje na:

. Prirodno habanje materijala uzrokovano normalnom korišćenjem proizvoda, uključujući pohabanosti ili osipanje gornjeg sloja eko kože, pohabanost tapacirunga i/ili prekrivača;

i. Oštećenja na tkanini proizvoda: ogrebotine, posekotine, fleke i prljavštine, tragovi čišćenja;

ii. Prirodno ulegnuće mekanih slojeva proizvoda koje nastaje kao rezultat normalnog korišćenja;

iii. Određene elemente uključene u proizvod (na primer, štras, biseri itd.);

Kreveti se koriste u komercijalne svrhe bez dozvole za komercijalno korišćenje;

Osnove, letvične okvire, okvire s mehanizmom za podizanje i sam mehanizam za podizanje okvira;

Prisustvo prirodnog mirisa materijala proizvodnje karakterističnog za novi proizvod, koji nestaje nakon prve dve sedmice korišćenja.

Vek trajanja kreveta i uzglavlja - 10 godina.



Dušeci


Garantni rok za sve dušeke prilikom kupovine sa zaštitnom presvlakom u prodavnicama Askona je 2 (dve) godine od dana isporuke Kupcu ili predstavniku Kupca. Garancija se primenjuje na proizvodne greške.


Askona nudi prošireni period eksploatacije za proizvode sledećih serija / kolekcija dušeka (ako su proizvodi kupljeni i korišćeni sa presvlakom u prodavnicama Askona):

- Kolekcija dušeka Askona Promo -Basic, Basic High - 3 (tri) godine;

- Kolekcija Kids - 3 (tri) godine;

- Dušeci Askona NanoPocket Collection (Evolution) - 10 (deset) godina;

- Kolekcija dušeka Askona Classic, Original pro, - 10 (deset) godina;

- Kolekcija Tech - 10 (deset) godina;

- Kolekcija dušeka Sleep8 (Astoria, Bennett, Dorsey, Stewart, Parker, Sanders, Glen Haven, Orland Park, Tech) - 10 (deset) godina;

- Kolekcija Askona Original, Kolekcija Double Support, Family, Fitnes, Теrapija - 10 (deset) godina;

- Kolekcija dušeka Mediflex - 10 (deset) godina;

- Kolekcija dušeka Sleep Professor - 10 (deset) godina;

- Kolekcija dušeka Grether&Wells, kolekcija dušeka I-sense и ECO line - 30 (trideset) godina;


Garantni rok i period proširene ekspertize počinje od datuma isporuke dušeka Kupcu ili predstavniku Kupca.


Garantni rok i rok eksploatacije se ne primenjuju na:

i. Bilo kakve defekte uzrokovane nepoštovanjem instrukcija za eksploataciju u odnosu na korišćenje proizvoda od strane Kupca;

ii. Bilo kakve defekte nastale prilikom sklapanja (montaže) i / ili isporuke proizvoda izvršiene samostalno od strane Kupca i / ili trećeg lica (bez učešća radnika Askona);

iii. Bilo kakve defekte uzrokovane sledećim faktorima: (a) slučajno oštećenje (tj. štećenje nastalo tokom prevoza proizvoda od strane Klijenta, oštećenja zbog nepažnje Klijenta), (b) mehaničko oštećenje koja nastalo nakon prijema proizvoda [zbog greške Kupca] (c) šteta uzrokovana pogrešnom, nepažljivom korišćenjem i nepoštovanjem pravila njege proizvoda.



Žalbe po garancijskom roku i eksploataciji se ne primaju u sledećim slučajevima:

Pri nedostatku platežnih dokumenata koji potvrđuju kupovinu robe kod Askone;

i. Šteta nanesena proizvodom usled uticaja svetlosti i / ili izvora električne rasvete, sunčevih zraka, električnih uređaja, grejalica, vrućih predmeta, deterdženata i drugih kemikalija;

U slučaju nepoštovanja pravila transporta (u slučaju primanja robe od strane samog Kupca) i / ili pravila eksploatacije, održavanja, skladištenja i montaže (opisanih u instrukciji za montažu) robe i drugih delova, u slučaju mehaničkih oštećenja itd.;

ako tokom eksploatacije premašeno dozvoljeno (preporučeno Askona) opterećenje na dušek; . bilo kakva strukturalna deformacija dušeka zbog nepravilnog korišćenja; .nezadovoljstvo dušekom u pogledu njegovog komfora, usklađenost sa medicinskih pokazateljima, uključujući alergijske reakcije;

ii. ako postoje ogrebotine, fleke, prljavštine, posekotine, i sl.; .obično ulegnuće mekanih slojeva dušeka, koji se prirodno pojavljuje tokom eksploatacije pod pritiskom težine spavaće osobe. Ovakvo ulegnuće mekanih slojeva dušeka može iznositi do 3 cm od visine dušeka, u zavisnosti od težine korisnika. To se ne smatra konstruktivnim ili proizvodnim defektom, koji može utecati na svojstva dušeka;

iii. oštećenje ukrasnih elemenata dušeka. Ručke dušeka imaju isključivo ukrasnu prirodu i nisu namenjeni za nošenje i / ili okretanje dušeka;

iv. Garancija i rok eksploatacije se ne primenjuju i reklamacije neće biti primljene pri nedostatku etikete (nalepnice, oznake) kojom je označen proizvod. U ovom slučaju, nemoguće je identifikovati prodavca i/ili proizvođača ovog proizvoda.

Proširena garancija i rok eksploatacije su važeće samo u slučaju korišćenja dušeka sa zaštitnom presvlakom kupljenom u kompaniji Askona (osim okruglih dušeka i nestandardnih dimenzija za koje je nemoguće odabrati zaštitnu presvlaku), koji osiguravaju potpunu sigurnost dušeka od prljavštine i curenja.



VAŽNO!


Identifikacione etikete imaju oznaku proizvoda s personalizacijom broja i bar koda, što omogućava da se dobije informacija o proizvodu, karakteristikama proizvoda, nazivu, veličini itd.).

Kupac je dužan da čuva etiketu (oznaku) tokom čitavog garantnog i eksploatacionog perioda!


Garantni rok i rok eksploatacije važe samo ako se Kupac poštuje sledeće uslove održavanja:

.Nakon vađenja dušeka iz ambalaže, preporučuje se provetravati dušek najmanje 48 (četrdeset osam) sati pre prvog korišćenja, a zatim ga provetravati tokom [ ] sati nakon svakih 14 (četrnaest) dana korišćenja, minimizirati industrijski mirisi;

i. Tokom transporta, skladištenja i eksploatacije, dušek mora biti u horizontalnom položaju na ravnoj površini;

ii. Pod dušek uvek koristite visokokvalitetnu osnovu odgovarajućih dimenzija. NEMOJTE stavljati dodatne predmete ispod dušeka. NEMOJTE postavljati dušek na osnovu čija je širina veća od 120 cm i koja nema centralnog uporišta, ili na letvičastu osnovu gde je razmak između letvica veći od 80 mm;

iii. Kako ne biste oštetili opružni blok i unutrašnji slojevi dušeka, STROGO JE ZABRANJENO рrеsavijati dušek, kao i hodati po njemu nogama, uključujući i decu (osim dušeka bez opruge na bazi monolitnog bloka od lateksa ili poliuretanske pene);

iv. Strogo je zabranjeno korišćenje dušeka na krevetu čija je površina za spavanje manja od veličine samog dušeka;

v. Koristite вušek u suvim i provetrenim prostorijama. Ne dozvoljavajte da hemikalije ili voda dođu u kontakt s dušekom;

vi. Obavite suvo čišćenje dušeka pomoću usisivača. Rastvorljive u vodi fleke mogu se ukloniti sredstvom za čišćenje tapaciranog nameštaja ili rastvorom sapuna;

vii. Ukupni vek trajanja dušeka zavisi od težine korisnika preporučenoj za određeni model dušeka. Obavezno vodite računa da ne bi težina korisnika premašila preporučeno opterećenje za ovu vrstu dušeka. Naš konsultant će vam pružiti ove informacije;

viii. Dušek treba preokrenuti jednom u 3-4 mjeseca “glava - noge”, jednom u 6 mjeseci “gore-dole” (ovaj zahtev se ne odnosi na jednostrane dušeke);

Dušeke treba rastrasati svakih 5-6 meseci;



Tokom eksploatacije dušeka mogu se pojaviti karakteristični zvukovi (puckanje, krckanje, škripanje). Ovi prirodni zvuci nisu defekt (oni nastaju u procesu prilagođavanja prirodnim komponentama dušeka) i nakon 30 dana korišćenja dušeka se smanjuju na beznačajan nivo.


Prema važećim standardima, pri proizvodnji tapaciranog nameštaja i dušeka dozvoljeno je blago odstupanje od deklariranih dimenzija, uzimajući u obzir odstupanja do +/- 1,5%.


Za sve ostale proizvode koji nisu navedeni gore, garantni rok iznosi 2 (dve) godine.


Produženi rok eksploatacije je besplatna zamena proizvoda identičnim samo ako postoji proizvodna greška (iste marke i modela). Ako Askona nema identičan proizvod (zavrena proizvodnja, nema na zalihama, itd.),


Askona će besplatno zameniti proizvod sličnim (druge marke ili modela), pri čemu cena proizvoda može da bude preračunatia. U sklopu proširene garancije, Kupac, o svom trošku i samostalno, mora dostaviti robu iz kompanije Askone i nazad.


Produženi rok garancije i eksploatacije se ne promenjuje na mogućnost odustajanja od kupoprodajnog ugovora ili odbijanja prijema popravljenog/zamenjenog proizvoda ili povrata kupovne cene.

Ne dovodeći u pitanje posebne uslove i zahteve za trajanje proširene garancije i rok eksploatacije navedene u svakoj od gore navedenih kategorija proizvoda, izvršavanje Askona svojih obaveza za produženje roka eksploatacije se takođe vrši pod uslovom potpunog poštovanja svih sledećih zahteva:

Produženi rok eksploatacije se primenjuje za odgovarajući proizvod pod uslovom sačuvanja ovog roka eksploatacije [i pasoša roka eksploatacije], etiketa i potvrde o kupovini.

Produženi rok eksploatacije se primenjuje pri poštovanju instrukcija za eksploataciju i održavanje (instrukcija za eksploataciju je navedena na ambalaži proizvoda i/ili položena u ambalažu).

Proizvod mora biti čist, bez vidljivih tragova fleka ili prljavštine.

Produženi rok eksploatacije se primjenjuje pri odsustvu mehaničkih oštećenja, tragova samostalne popravke ili modifikacija.

Proizvod nije bio izložen u prodajnom prostoru kao izložbeni uzorak.

Ne dovodeći u pitanje određena isključenja iz primenjivosti produženog roka eksploatacije navedena za svaku od gore navedenih kategorija proizvoda, obratite pažnju da se produženi rok eksploatacije i garancija ne primenjuju na:

Normalno habanje materijala uzrokovano korišćenjem proizvoda. 2. Oštećenja tapacirunga proizvoda: ogrebotine, posekotine, raspareni šavovi, fleke i prljavština.

Ukrasni elementi proizvoda.

Oštećenje rajsferšlusa na proizvodu.

Proizvod je korišćen u komercijalne svrhe bez dozvole za komercijalno korišćenje;